The Hunger Games Mockingjay Pin

mrspringles:

sarisindenilenkumral:

Bunu da yapıcam lan

X

(via azolsadahuzur)

Source: G-A-N-G-S-T-E-R

Ne sanmıştım beni mi sevecekti?

bidilsinkayipsesi:

guzelkokanosuruk:

bisusunibneler:

ruhtreni:

hala-uykum-var:

image

bi oturdu içime bi toplayamadım kendimi çok ağır geldi bu 

valla amk sanki beni sevcekti.

bi post anca bu kadar sikebilirdi

birden koydu lan bu postun amnakoyim

url en çok güzelmiş be. .d

(via azolsadahuzur)

Source: bidilsinkayipsesi

-